Webinar
HVORDAN GÅR DET EGENTLIG PÅ DIT ARBEJDE?
Kom med til webinar hvor vi går tæt på praksis for, hvordan du får værdi af samtalerne om både det, der giver minus, og det der giver plus på arbejdspladsen.
Du får præsenteret “Minus-eller-Plus” modellen, som vi har udviklet med afsæt i vores mangeårige arbejde med psykosocialt arbejdsmiljø, trivsel og samarbejde. Modellen giver en ramme for at forstå, hvad der kendetegner forskellige typer af samtaler, og hvordan du kan gå til dem.
Hør om:
- Hvorfor det giver værdi at tage samtalerne om det der giver både minus og plus på arbejdspladsen.
- “Minus-eller-Plus”-modellen, der hjælper til at få øje på hvem, der har brug for at tale med hvem om hvad.
- Konkrete bud på tegn i adfærd og husk-at til når I skal tage forskellige typer af samtaler med hinanden.
Agendaen lyder:
- Hvorfor giver det værdi at arbejde med psykisk arbejdsmiljø i hverdagen
- Kan man tale sig til et godt arbejdsmiljø?
- Minus til plus metoden. H&H’s bud på fælles sprog og eksempler fra hverdagen.
- En konstruktiv samtalekultur – hvorfor og hvordan gør struktur altid en forskel og hvad kan vi selv gøre?
Håber vi ses 🙋♀️
Gennem rådgivning, facilitering og udviklingstiltag hjælper vi med at skabe bæredygtige resultater i jeres organisation.
Vi kommer med mange års ledelses- og konsulenterfaring og har et skarpt blik for de menneskelige og opgavemæssige bundlinjer.
Vi tror på håb, humor og mennesket først og sidst.
Mail:
info@hammerhollaender.dk
Telefon nr:
+45 29694899
+45 51906623
CVR-nummer:
37992259